مثل تو


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم همانند توست مرا ” دوست ندارد ” احساس ندارد ! اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت23:30---28 مرداد 1392
slm azizam veblogi ghashangi dari khosham oomad ege ba tabadole link movafeghi manam ham hamintor

AMIR
ساعت16:10---30 تير 1392
دلـم ...


هنـوز ..


خیس خورده نگاه توست ..!!


نـازش بـدار ..!


که نلغــزد ..


از میان دستهایت ..!!



بار آخر! دست آخر !


من ورق را با دلم بر میزنم !


بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن ! ... حکم دل ...


هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم !


دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود !


پس به حکم عشق بازی می کنیم


این دل من رو بکن حالا دلت را !


دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...


حکم لازم !!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...


AMIR
ساعت14:41---26 تير 1392
اگه یه روز دلمو شکستی”فدای سرت”


فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره…





AMIR
ساعت13:58---16 تير 1392


شاید سال ها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت ازکنارهم بگذریم...



و تو...

آهسته زیر لب بگویی چقدر آن غریبه شبیه خاطراتم بود......!!!






Ghafar
ساعت3:05---16 تير 1392
برآنچه گذشت وآنچه شکست حسرت نخور،زندگي اگرزيبابود باگريه شروع نميشد!!!!!

AMIR
ساعت18:09---14 تير 1392

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ، که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...که وقتی تو اوج تنهایی هستی ، با چشماش بهت بگه : هستم تا ته تهش ! هستی !؟





سارا
ساعت17:41---14 خرداد 1392




کاش یک نفر بود که میگفت به من

همه ی آن من از آن تو باشد

وقتی که دلت می گیرد







سارا
ساعت17:41---14 خرداد 1392


من را از هر طرف نگاه کنی ، عاشق تو از آب در می آیم !

.
.


سارا
ساعت17:41---14 خرداد 1392
.
.
.
قلب کال من در فصل دست های تو می رسد
فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها
.
.
.


سارا
ساعت17:41---14 خرداد 1392
.
.
بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری
غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر !
.
.
.


سارا
ساعت17:41---14 خرداد 1392
.
.
قلب تنها چیزی است که شکسته اش هم کار میکنه
.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, 15:14 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ